Summa sidvisningar

söndag 28 september 2014

Mycket trivsam helg till ända

 Denna helgen gick allt för fort, skulle kunna göra mycket för att vara ledig ett par dagar till. Men det är ett önsketänkande. Bara att bita ihop och köra på ännu en vecka när man knappt hinner vara på sitt jobb utan mest ska ut och fara.

Men tillbaka till helgen. Den har varit väldigt bra.
I fredag kom Eva och Sixten över och vi satt och snacka bort några timmar.
I går kväll kom familjen Colliander och Jörgen och vi åt och festade till det.
Kvällen avslutades på BA.
Idag har det "jobbats", nja inte jag så mycket. Min insats bestod mest i att heja på och inköpa rätt grejor.
Tack vare en duktig Byggar Bob/tekniker så har jag nu äntligen tv i sovrummet också. 
I eftermiddag har vi varit nere i stugan och lämpat av de sista möblerna från Elliot gamla rum.
Där nere händer det saker. Operation renovering är i full gång och det kommer bli så superfint när det är klart
 
Med tv i sovrummet så längtar jag faktiskt efter att gå och lägga mig, mys på högnivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar