Summa sidvisningar

onsdag 24 september 2014

Karaktärsprov

 Är rätt matt när det gäller att bo och arbeta på en byggarbetsplats. Nu kan jag dock konstatera att det börjar ljusna när det gäller hemmet. Elliot påbörjade göra om rummet för ca 1,5 månad sedan, och nu kan man äntligen säga att det är klart (saknas dock lite piff som gardiner och annat, men det är inget han bryr sig om).
Det känns väldigt bra och sonen är helnöjd. 
På arbetet har Uffe skruvat möbler hela dagen. Hade man nu bara haft tid och möjlighet att få vara på plats så kanske man kunde bli färdig nån gång. Men tyvärr så avlöser möten och konferenser varandra både denna och nästa vecka.

Karaktären sattes verkligen på prov under eftermiddagens möte. Vad ska man välja? Magen säger kaka, förnuftet säger frukt.
Lite fult så kollade jag vad de andra tog och efter den kollen så blev det ett äpple. 1-0 till mig 
Ikväll ska jag inte göra ett dugg, jo föresten jag ska unna mig ett glas rött!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar