Summa sidvisningar

måndag 22 september 2014

Fatta hur jag har det

 Fatta hur jag har det! Är borta en vecka och möts av detta när man är tillbaka.
Det finns olika sätt att tala om att man inte är välkommen mer, men detta var inte speciellt snyggt. 
 Nejdå, jag kände mig väldigt välkommen. Att vi sen håller på att få nya fräscha möbler drar med sig en del. Inte så kul att jobba i detta kaos, men det blir nog bra när det är klart.
Problemet är när jag ska ha tag på något papper som jag innan visste var det var, nu är det stört omöjligt.
Men jag ska iväg imorgon igen så förhoppningsvis så har mina fantastiskt snälla kolleger skruvat ihop några möbler när jag är tillbaka på onsdag.
Finns ingen muta som är för stor när det gäller att få hjälp med typ skåp som ska skruvas.

Ikväll är det match. IFK möter Malmö borta. Då blir det dags för mig att för första gången få användning av mitt Tv4 premium abonnemang, lajbans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar