Summa sidvisningar

tisdag 23 september 2014

Vad segt

Varit uppe sedan 04.00 och sitter foratfarande på tåget. Så är det när man bor på den östra sidan av Skåne och ska till Göteborg. Jobb i 6 timmar och tåg och buss i 8 timmar och totalt 5 byten. Där är något för Miljöpartiet att se över. Att sen den kvinnliga busschauffören på bussen mellan Markaryd och Halmstad totalt missat alla bemötandekurser lättade ju inte upp det. Hon "glömde" köra in vid tågcentralen. När jag påpekade lite snällt att jag skulle av vid stationen meddelade hon mig att jag hade ju inte gett signal. Men du missade ju att köra in där jag skulle plinga försökte jag. Det kunde ju inte hon veta att någon skulle av där, hur korkad får man va? Denna lilla fadäs innebar att jag fick en morgonjoggingtur genom de centrala delarna av Halmstad. Jag var inte så lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar