Summa sidvisningar

fredag 5 september 2014

Ska sluta envisas

 Vissa veckor känns som om man kunde hoppat över, detta har varit en sådan. Har lyckats med konststycket att ha ont i ryggen och migrän samtidigt.  När man har sådana veckor så går all energi åt att jobba och hålla allt flytande med så små missöden som möjligt. Nu känns det dock som att det börjar ordna till sig.

Jag fattar inte varför jag envisas med att växla på Forex när jag går igång och retar mig redan jag kommer innanför dörren.
Som vanligt frågade killen mig om jag skulle ut och resa.....Nej varför tror han det när jag växlar pengar.
Sen kom nästa fråga, kommer dessa pengar att räcka...där höll jag på att gå upp i atomer.
Nästa gång ska jag växla någon annanstans för allas trevnad skull.
Nu har jag inte tid att skriva mer. Nu kom Anki och ska prova och ska prova strandklänningar. Bra fredag detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar