Summa sidvisningar

söndag 7 september 2014

Vilken tid det ska ta

 Gårdagen gick i kalastecken. Först fikakalas med farmor och faster på dagen sen övriga som bjöds på mat på kvällen.
Föremålet för firandet var Elliot. Han fyller inte förrän på torsdag, men nästa helg går det inte att ha kalas.
Det blev en mycket trevlig kväll med vänner och kompisar. Och en nöjd son 
Idag var det fortsatt rumsbestyr som skulle fixas. Lite trött blir jag när det ska vara helt omöjligt att hitta en tv som finns inne. Efter tre veckors väntan på den beställda tv´n på Media mark gav jag upp och avbeställde den. Hittade en ny som föll sonen i smaken på Elgiganten. Tro det eller ej, men den var inte heller inne. Vi är dock lovade den senast fredag så det hoppas jag verkligen.
Nya tv-bänken fanns så den plockade vi hem. Givetvis fattades det 4 skruvar, jag är inte förvånad. Att handla är inte enkelt, tydligen ska det ta flera veckor innan man kan få allt på plats.
Jag hatar skruva möbler så jag var väldigt tacksam när Elliot tog sig ann denna uppgift på största allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar