Summa sidvisningar

fredag 12 september 2014

Knuffen

 Är det "knuffen" som kommer avgöra årets val eller kvällspressens. Jag hoppas och tror att Svenska folket är klokare än så. Jag tror att man kan tänka själv och sätta sig in i vad som är bäst för Sverige och sig själv. 
Jag är så jäkla trött på denna valrörelse. Det kan i och för sig ha att göra med att jag redan röstat. Men visst vill man nu veta vem/vilka som ska styra landet, gå från ord till handling. Att höra det lovas och hycklas är rätt tröttsamt när det är sen efter valet som det hela börjar på riktigt.

Efter en lugn dag på arbetet fick jag en liten mysstund med Alfred, vilken goding.

Ikväll blir en lugn kväll, helst med tanke på att jag ska hämta ungdomar framåt natten och jag måste ta tag i min packning. Imorgon är det HOLA MALLORCA!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar