Summa sidvisningar

torsdag 18 december 2014

Cirkeln sluten

Rätt skönt att äntligen fått landa hemma efter en dag som innehållit en hel del.
Arbete på förmiddagen. Hämta mamma och köra ner till Åhus vid middag. Ett sista förväl till min faster "Gulli". Begravning är aldrig roligt men vi hade en väldigt trevlig middag på Spice efteråt. Många jag inte träffat på länge.
 Efter att visat mamma hur fint det blivit i stugan körde vi hem för att bara parkera sen iväg på bio, Hobbit 3
Man kan väl säga att med den sista filmen så är cirkeln sluten. Som vanligt blev jag inte besviken när det gäller dessa filmer. Men jag hade nog föredragit att man först sett Hobbit innan man såg Sagan om ringen. För en sådan som jag som försökt mig på att läsa böckerna ett antal gånger men tröttnat för det varit så många knepiga namn hade nog varit mer på banan då.

Nu ska jag tagga för sista arbetsdagen innan jul, en kort en. Vill inte missa Elliot på teatern på morgonen sen har jag valt att kompa ut vid 12,00 imorgon. Kommer summera denna hösten som den tuffaste arbetsmässigt ever. Men man äger sitt eget liv....så det ska bli ändring på det nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar