Summa sidvisningar

onsdag 10 december 2014

Det börjar med en lärare.....

 Sista Stockholmsresan avklarad, och jag lyckades komma upp i tid, nästan värt ett Nobelpris.
Resan blev extra trevlig när jag kunde ha följe med Eva upp och Eva och Gunilla ner.
Som tur är har jag mest varit inomhus då det regnat hela dagen i storstaden. Vi har tagit ställning till om vi skulle behålla vårt nuvarande avtal, svaret blev JA.
Det var mycket diskussioner om fördelar och nackdelar, men fördelarna vägde över. Så nu är det bara att se framåt.
Någon inbjudan till Nobelmiddagen blev det inte fast vi kom mitt i avslutet på utdelningen i konserthuset. Kanske väl det för jag trivs rätt bra hemma i min soffa. Det ser rätt stelt ut på den där festen 
När man funderar närmare på de där nobelpristagarna så är det fantastiskt att allting började även för dem med en lärare............ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar