Summa sidvisningar

torsdag 25 december 2014

God fortsättning!!

Äntligen är julen över för i år, ja, jag tycker att julen eller rättar sagt december är smått hysteriskt. Därför njuter jag nu av att det är ett helt år tills nästa gång. 
Men vi hade en riktigt härlig dag igår. Den började i Nosabykyrkan med gudstjänst. Efter en julnubbe bak kyrkan tog vi oss hem till ett julpyntat Collianders och åt gröt

 Kvällen firades hemma hos Agneta och Sebbe i Åsum. Mycket mysigt och trevligt.

 Eva hade pimpat brillorna dagen till ära


 Har man inga små barn i familjen behöver man inte någon tomte, Elliot tog på sig utdelningen
Traditionsenligt skulle vi spela julklappsspel och som vanligt fick man bara en massa bra saker
Jag vill passa på att tacka alla som gjort julen till vad den blev. Bl a mamma, du vet alltid vad en dotter vill ha. Torunn, precis den julprydnaden har jag alltid saknat. Amy, Yvonne Ryding och jag är en bra combo. Jörgen, du börjar känna mig rätt bra. Elliot, har förstått att glitter och glamour alltid går hem. Sist men inte minst Agneta, tack för att vi fick fira jul tillsammans med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar