Summa sidvisningar

söndag 21 december 2014

Julledighet!!!!!

Söndagar där man är ledig i veckan känns riktigt bra. Helgen har varit kanonkul. I fredags var jag och tittade på C4-gymnasiets julavslutning, utnämner detta till den bästa avslutningen jag varit på någon gång. Så fantastiskt duktiga elever som hade en show på teatern.
Igår hade jag min traditionella julfest. 
Massor med paket, mat och härliga skratt. Givetvis fick man bara bra, användbara saker i julklappsspelet.
 Frozen saffrans cheescake var riktigt gott
Idag ska jag bra gå omkring om mysa i kombo med att röja efter gårdagen. Känns så härligt att ha en vecka ledigt, härligt och välbehövligt. Vad kan vara bättre än att ta en tripp till Landskrona när man har semester? Får bli en tågresa dit ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar