Summa sidvisningar

lördag 27 december 2014

Slö

 Herregud vad jag blir slö när jag är ledig så här många dagar och det är mörkt och kallt ute. Känner inte riktigt igen mig själv. Denna durasell kanin kan i timmar kolla på film, slumra en stund och har inte mycket ork till någonting. Jag vet att det är övergående, men blir nästan lite orolig över mig själv
En anledning till att jag piffade till mig och kom ut en stund idag var att jag skulle ner till "stugan". Körde inom Birgitta Biel och fikade också, jättetrevligt, så längesedan vi träffades. I Åhus fick jag inte så mycket gjort, hittade inte riktigt det jag skulle. Får ta nya tag en annan dag.
För att inte vara helt asocial bliv det en eftermiddagsdate med Anki på HB, mycket välbehövligt. 
Jag tror jag ska fortsätta på den inslagna vägen och fortsätta mitt tv tittande och soffmysande även denna kväll, inte för att jag måste utan för att jag inte pallar något annat 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar