Summa sidvisningar

fredag 5 december 2014

Hur svårt kan det va......

Äntligen framme vid fredag, inte en dag försent.
I dag stod det utvecklingsdag för ombud med julbord på agendan. Alltid lika kul att träffa alla de som gör ett bra jobb ute på arbetsplatserna.
Tyvärr kan inte dagens arrangör platsmässigt säga det samma. Att inte kunna få ljud i sin anläggning trots påringning om att det var viktigt att det skulle fungera så lyckades man inte. Hallå, 2014, det borde väl inte vara så svårt. Men detta innebar att ens förmåga att improvisera sattes på prov. Men jag tror det gick bra.
Sen var det detta med maten, julbord. När vi var färdiga att gå och äta fick vi svaret från arrangören att vi hade ju inte bokat mat förrän 14,00. NEJ, det hade vi inte utan 12,00. Julbord åkte fram så alla blev mätta men absolut ingen höjdare. 
Nästa åt kommer vi INTE vara på detta stället.

Denna veckan har varit minst sagt stressad så därför var det underbart med en after work hemma hos Anki när jag slutade, precis vad jag behövde.

Nu är middagen lagad och resten av kvällen ska jag bara njuta av att jag imorgon ska få åka till Köpenhamn med mycket trevliga människor och bara få må bra och dricka en och annan öl. 

1 kommentar:

  1. Ni skötte det kanon bra! Om sommarlust kan man ju inte riktigt säga det samma. Tyvärr. Men mätta blev vi ju till slut :)

    SvaraRadera