Summa sidvisningar

söndag 14 december 2014

Hunnit ifatt lite grann

 Dags att summera en helg som innehållit rätt mycket. Igår var jag nere i Åhus och såg hur fint vi fått efter renoveringen. Där var lite smått kvar att göra men tack vare Christoffer så är alla lister och tapeter på plats. Vi andra fixade med möbler och fick det mesta på plats. Ikväll ska Olssons fortsätta med att köra skit till tippen, blir en hel del skräp när det rivits. Kan lätt erkänna att utan denna hjälp från alla inblandade skulle jag inte vilja ha någon stuga.
Extra bonus var lille Vidar, så jäkla gosig unge.
Igår kväll var den norsk julemiddag hemma hos Collianders. Länge sedan jag hade så kul. Fantastisk mat och många gamla vänner men också en del nya.
Även om jag kände mig lite "sliten" när jag vaknade imorse så hade jag inte tid med några sådana känslor. Nu känner jag mig mycket nöjd med att hunnit slå in julklapparna, bakat pepparkakor, fikat hos mamma och gjort pizza till middag
 
Allt går så mycket enklare när det är Vinterstudion som man kan ha i bakgrunden och smygkolla på.
IFK vann över Allingsås med en boll, heller inte alls fel
EN vecka till innan ledighet, jag ska väl palla det? Klart jag gör. Fast denna veckan kommer innehålla massor med jobb så ska jag få hålla mig på hemmaplan, helt ljuvligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar