Summa sidvisningar

onsdag 11 juni 2014

Blev inte riktigt bra

 Efter sol kommer regn....eller är det tvärt om. Spelar inte så stor roll, men idag kom regnet och det rejält. Tre gånger har jag behövt lämna kontoret och alla tre gångerna har regnet vräkt ner. Med tanke på att jag hade klätt mig i högsommarkläder och inget paraply så har jag suttit i konstant lätt fuktiga kläder hela dagen. Bör nog kolla lite mer på väderprognosen framöver och inte bara ta för givet att nu ska det var fint heeela sommaren.
Även idag har det varit möte hela eftermiddagen, ett möte som kanske inte hör till de mest lyckade. Men utsikten när vi fikade var lyckad. 
 I kväll är det lillelördag, då ska jag fira att jag har fått nystädat idag. Ska faktiskt kolla in ett tv program också, Sveriges yngsta mästerkock. Herregud vad jag är imponerad av dessa ungar som kan laga denna fantastiska mat. Där ligger man som 49-åring i lä ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar