Summa sidvisningar

söndag 29 juni 2014

Fotbollsfeeling

 Då närmar sig den sista skälvande veckan innan fyra veckors välbehövlig semester. Så man kan väl säga att solen har en vecka på sig att ligga i ide innan den måste komma fram.

Min helg har varit kanon. Började i fredags med avslut på Kulturlägret. Som vanligt har de haft det kul. Lite vemodigt för det är sista året Elliot får vara med.
På kvällen drog Elliot på sitt håll och jag tog min moder med mig ner till stugan där broder med familj bjöd på grillat. Väldigt trevligt
Igår fikades det på stan. Kollades skor till sonen, vilket resulterade i noll skor till honom....två par till mig. Hahaha har upplevt det förrut.

Igår kväll kände vi att vi skulle prova på Hamnfesten i Åhus. Kan lätt konstatera att det var varken Hamnfesten eller Handelsbaren som gjorde kvällen, det var det trevliga sällskapet 
Att inte göra någonting är jag bra på så det får bli det under söndagen. Ikväll är det riktigt bra åttondelsfinaler, där jag verkligen hoppas att Holland och Grekland tar sig vidare. För att få in den rätta fotbollsfeelingen är det inte omöjligt att det får bli en fet pizza. Because I´m worth it!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar