Summa sidvisningar

söndag 8 juni 2014

Inte alltid som man planerat

 Söndagmorgon, utsövd och redo.
Termos med kaffe....sheck
Frallor och mjukost....sheck
Badlakan.....sheck
Bok.....sheck
Ja allt var packat och klart för en dag på stranden.
Men måste ju slänga ett öga på dopet av lilla Leonore innan jag begav mig iväg.
Jaha, då hände det, igenmulet
Bara att packa upp och tänka om.

Med facit i hand blev det ändå en mycket bra dag ändå. Gun som jag inte träffat på länge var fikasugen så vi slog oss ner med en gofika och sladdrade så det stod härliga till.
Idag slog det mig också att det snart är semester och jag har knappt hunnit att fundera på detta. Men det räckte med en fundering så är det en del bokat och bestämt.
Då är det bara att tagga för ny arbetsvecka. En koll i kalendern visar att veckan kommer bestå av mestadels möte, pust och stön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar