Summa sidvisningar

tisdag 10 juni 2014

Hmm, undrar var man ska resa i år????

 Jag har blivit med Sommarkort!!! Nu är det bara att kasta sig ut och uppleva Skåne. Har haft sommarkort de senaste åren och gillar det skarpt.
Ett billigt och bra sätt att ta sig runt på olika ställen. Inte minst till Köpenhamn, min älsklingsstad. Kommer nog bli en del.
Kom på idag att det snart är fotbolls VM. Tyvärr utan Sverige. Jag kan kolla de flesta matcher bara för att det är kul. Men i år hejar jag på Holland. Alltid roligare om man håller på ett speciellt lag. Jag tycker det är Hollands tur att vinna och sen har de ju skitsnygga dressar, ja just det brandgula. Blir liksom enkelt att heja när garderoben redan har en del i den färgen.
När vi har detta underbara väder är det enkelt att jobba. Men när kvällen kommer och det är ljummet ute börjar rastlösheten gnaga i mig. Därför fick det bli en runda till La Cusina med Eva ikväll. Alltid kul med en kvällsöl o solskenet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar