Summa sidvisningar

onsdag 18 juni 2014

Göteborg tur och retur

 Då har jag landat hemma efter en "snabbis" i Göteborg. Åkte upp med tåget igår (fungerade trots strejk). Jag gjorde det inte igår men måste här tacka den unga killen som gjorde den äldre damen uppmärksam på och hjälpte till att stänga av ljudet på hennes mobil. Att höra henne spela Candy Crush i två och en halv timme hade varit rätt påfrestande
Det blev en lugn dag, där jag strosade omkring i centrum, fikade och åt en god middag.
Idag har det varit konferens på regionkontoret.
Vi blev bjudna på sommarlunch, jisses vad gott det var, helst när vi satt ute i solen och åt 
Nu på hemvägen hade jag 1,5 timmes väntan i Lund. Då passade jag på att äta middag. Väl var det för på pågatåget hem var det helt hysteriskt. Massor med folk som hade resväskor stora som garderober med sig, och ett helt fritidshem.

Nu ska jag njuta i hemmets lugna vrå resten av kvällen 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar