Summa sidvisningar

torsdag 26 juni 2014

Bort med avskummet

 Den moderna kannibalen Suaréz får åka hem från VM och blir avstängd i 4 månader. Jag tycker han ska stängas av på livstid. Han har en lön på 10 miljoner engelska pund, det tycker jag stärker min tes att fotbollspelare tjänar på tok för mycket pengar för att sparka på en boll. Oj, nu glömde jag.....det är män som gör det, kvinnor har inte de summorna i lön. Men visst är världen sjuk när man hyllar en överbetald kannibal. Bort bort med denna karl från allt vad rampljus heter. Måste finnas bättre förebilder som man kan överösa med pengar.
Efter jobbet blev det att fira. Vad då kan man undra?
Det mesta skulle jag vilja säga. Snart semester, man är frisk, livet leker, det räcker för att en lättroad person som jag ska ha något att hylla.
 
Ikväll ska det VAMSás, fotvård bl a. Denna uppfinning ska tydligen vara ett underverk för sommarfötter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar