Summa sidvisningar

måndag 23 juni 2014

Tack Kristianstad kommun

 Tusen tack min arbetsgivare för den fina jubileumsgåvan. Har varit och inhandlat den idag. Skulle absolut kunna vänja mig vid att gå in hos en guldsmed och bara "plocka" det som är snyggt för några tusenlappar.
Men "plötsligt bara händer det" enligt lottförsäljare. Skulle det hända så vet jag massor mer jag kan tänka mig.
 Vi märker verkligen på jobbet att det är lov, superlugn. Bara varit jag och Britt-Marie, hon har städat och jag har hejat på.
Vid lunch hörde min bror och svägerska av sig som är nere och har semester och ville bjuda på lunch, det gick bra. Gott och trevligt

Behövde lite sladder med Anki som jag inte träffat på hela midsommarhelgen. Vad passar då bättre än ett glas rosé på La Cusina
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt fotboll, älskar fotbolls VM. Det mest spännande ikväll är om Brasilien ska klara sig kvar till slutspel. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar