Summa sidvisningar

fredag 6 juni 2014

Läge att fira!!!

 Sveriges nationaldag gör ju ingen upphetsad precis, inte som den norska i alla fall. Jag och Anki tog en promenad (vägrar kalla det PW, fast vi gick fort) nu i eftermiddags och snacka om dött på stan.
Vi blev lyckliga när vi såg att en uteservering höll öppet på torget.
Jag har ju lite att fira idag!!!!!!!!!!!!!!!
 Idag blev det äntligen klart, vi har sålt vår tomt i Åhus!!!!!!!!!!
Det känns så skönt. Extra skönt när det var en kanon kille som jag träffade för att skriva kontrakt som var från Åhus och ville tillbaka dit på sommaren.
Jag lovade att när de bygger stuga ska jag sitta och kolla, med glada tillrop och alltid kaffe på G
Jag tror jag ska fortsätta kvällen på den inslagna vägen. Det där med att fira är jag bra på, man ska ta vara på stunderna!!!!!
 

1 kommentar: