Summa sidvisningar

tisdag 24 juni 2014

Detta väder

 Vad är detta för sommar vi har. Inte en soldag så långt ögat kan se. Och jag som är så otroligt strandsugen. Som väl är så har jag inte semester nu och det är bara att säga grattis till alla som har och dessutom varit så förutseende så de bokat en resa till ett solsäkert ställe.
Jag är inte avundssjuk...inte alls. Hela min facebook svämmar över av medelhavs, drink, strand och solnedgångsbilder från lyckliga människor. Men jag är inte bitter...........
Åhh javisst ja, jag har ju semester imorgon, tjohoooo.  
Då ska jag stiga upp 04,15, sätta mig på en buss som ska ta mig genom halva Danmark för att ha slutdestination Bordershop
Men som sagt jag är inte bitter. Vad är väl parablydrinkar, ljumma kvällar och strandliv, mot en termos och bredda mackor på en shoppingbuss? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar