Summa sidvisningar

söndag 4 december 2011

Det blev bättre

Det började som en riktig skit lördag. Huvudvärk, sovit för länge och ösregn, men det skulle visa sig att det blev så mycket bättre. Jag tog en fika med Eva på Fantasi och det var mysigt att sitta och snacka en stund. Gissa om jag skrattade när kören från "Bra Vibrationer" kom fram och hälsade på henne. de kom ihåg och uppmärksammat att hon var på showen kvällen innan. Det tycker jag visar på bra takter när de på scenen tycker att publiken har gjort bra ifrån sig. Får se om jag lyckas nästa helg när jag ska dit både fredag och lördag
Ikväll har "erotikgänget" träffats hemma hos Ann-Marie. Hon bjöd på Taco och vi har druckit massor av vin.

Varje gång vi träffas i detta gäng har vi sååå kul, tack alla inblandade för att ni lättar upp min vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar