Summa sidvisningar

måndag 19 december 2011

Pianospel

Då var det ny vecka, en kort sådan. Jag ska vara ledig imorgon när det är skolavslutning och sen ska jag vara ledig på fredag också. Känner att jag egentligen inte har tid att att vara fri men jobbet går inte ifrån mig, det ligger tryckt kvar och väntar.
Ikväll har vi varit hemma hos pianolärarinnan Torunn tillsammans med ca 30 andra och eleverna har haft uppspel. Det gick jättebra. Som vanligt ar jag mer nervös än Elliot.


Efter spelandet blev det fika med massor av kakor. Jisses vad det ska ätas när det är jul. Får väl gå på soppor hela januari.


Imorgon ska jag ge mig själv en rejäl julklapp. Fyra nya däck, bromskiva och ett stag. En julklapp värd ca 7000 kronor. Oj vad man kan ha kul för pengarna :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar