Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2011

"Jag är lesbisk"........

Jag säger bara wow, vilken himla tur att jag fick veta. Vem har inte hela tiden gått runt och funderat? Är Kajsa Bergqvist lesbisk eller inte? Men just idag skriker löpsedlarna ut denna fantastiska nyhet. Undrar vem som är nästa person att fläka ut sitt privatliv? För visso är det skönt att förra veckans stora nyhet om läggmatchen i ishockey mot Slovakien i OS 2006 har bleknat något. Fast idag tog det skruv igen när man t o m kunde bevisa att Sverige maskade med hjälp av rörliga bilder. Oj oj oj var är världen på väg?????

Idag var jag åter på jobbet igen efter ledigheten igår när det var skolavslutning med tillhörande lunchtradition. Har fått massor gjort så nu känns det ok att vara ledig på fredag och invänta han med skägget.
I kväll var det en annan tradition som skulle hållas vid liv. Fika med Gun och sen kolla på Idolerna på torget. Massor med folk så man såg inte mycket men hörde dock och det var bra.


Tyvärr föll IFK mot Guif i Eskilstuna med 27-25. Men med en fylld arena på måndag hoppas jag att Guif får stora problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar