Summa sidvisningar

tisdag 13 december 2011

Ingen slipper undan

Jag som trodde jag skulle slippa undan denna julen. Det är nämligen en tradition att jag ska vara förkyld när jag har julfest. Och i år är inget undantag.

Idag rinner näsan som en öppen kran, och är allmänt degig. Men med Alvedon och näsdroppar ska det nog gå bra. Har inte tid att vara sjuk denna veckan. Imorgon måste jag jobba, på torsdag ska jag till Stockholm och sen är det partaj.
I förmiddags var jag på Skatteverkets arbetgivardag på Yllan. Inte mycket nytt så när de började prata om hur man beskattar sjömän, då valde jag att gå. På eftermiddagen hade vi styrelsemöte. Inte ultimat när man är förskyld, sitter liksom och slöa till.

Nu ikväll har Elliot bakat. Hans läxa var att översätta ett tyskt recept och sen baka det. Tydligen ska de äta kakorna när de ser på film imorgon. Kan erkänna att hans baktalanger har han efter sin mamma, stackaren. 


Behöver jag säga att de ser inte ut som på bilden. Men det tycker inte jag spelar någon roll, huvudsaken de smakar bra. och Elliot var superduktig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar