Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

Vernissage

Om ändå dygnet kunde ha några timmar till. Tycker det är lite körigt just nu. Jag har alltid dissat alla som använt Linas mat kasse eller Mat och ro tidigare, men just nu tror jag att jag skulle gilla det. Men jag skulle då även vilja hyra en kocks om kunde laga maten.
Det är väl tyvärr bara att bita ihop och hålla ut de två veckorna som är kvar till jul, sen ska jag vara ledig lite och det ska bli välbehövligt.
Imorgon ska jag lämna bilen på service, det är näst efter tandläkaren det tråkigaste jag vet. Kostar massa pengar men det känns inte som om man får något för det. Som om det inte vore stressigt nog så måste jag nog köra bort och tvätta den innan också, kan bara inte lämna den som den ser ut.

Nu ikväll har vi varit borta på Anton Österäng och kollat på Vernissage. Där har blivit väldigt trivsamt, och det var kul att träffa Elliots lärare som han har de dagar han är på den skolan.

Ja, imorgon äntligen fredag. Inte för att helgen kommer bli så lugn, men kul förhoppningsvis. Jag ska till Yllan både fredag och lördag på bra Vibrationer och julbord. Dålig planering tänker nog någon. Jag vet men ibland rår man inte på det som händer. Att se Olsen brother två kvällar är aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar