Summa sidvisningar

onsdag 28 december 2011

Sanslöst

Det är helt sanslöst. Gick och la mig relativt tidigt igår för att vara jag, och ledig dagen efter, redan vid 01,00. Tänkte att det kunde vara skönt att komma upp i tid. 11,30 vaknade jag och sonen av att telefonen ringde. Det var den morgonen det.
Det blev snabba ryck. Henke kom till Elliot och Agneta kom till mig. Vi tog oss sen en runda på reorna, hittade dock inte så mycket. Däremot blev det som vanligt en fika på Duvanders.
När jag kom hem skulle det spelas sällskapsspel. Elliot fick Carcassonne i julklapp men jag har inte pallat med de avancerade reglerna. Detta spel är sååååå kul enligt kusinerna. Henke läste in sig sen skulle det spelas.
Jag måste erkänna att jag nog inte fattade det riktigt för jag förstod inte det roliga. Trots detta vann jag fast jag inte vet hur. Tror detta spelet får "ligga" till sig lite. Kanske fram till att kusinerna kommer ner och demonstrerar det roliga med det.
Nu är Elliot och Linus på bio. jag hade först tänkt att gå och kolla The girl with the......, men jag avstod. Har tre festkvällar framför mig så det är rätt härligt att vara hemma ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar