Summa sidvisningar

måndag 5 december 2011

Gillar inte snö

Då gjorde skitvädret sin entre framåt 11 tiden. En bild säger mer än 1000 ord vad jag känner för detta.


Inte vacker, men det var inte vädret heller



Efter en timme var det dock som vanligt, skönt. Jag gillar inte snö, tycker det är ett helt onödigt tillstånd, när allt blir vitt. Möjligtvis så kan det komma på julafton, ligga en vecka sen försvinna snabbare än snabbt. Annars har väl det mest positiva med dagen varit att det är en dag närmare nästa helg.
När jag traskade hemåt i eftermiddags, funderade jag lite på något jag läste i Aftonbladet.
Här avslöjar man att på HM använder samma kvinnokropp på alla sina modeller, bara byter ut ansikte och hudfärg. Jag tycker det är skitbra. Så borde alla göra. Då hade det blivit ännu mer uppenbart att dessa reklamkroppar bara är fejk och att de inte finns i verkligheten, i alla fall inte mer än EN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar