Summa sidvisningar

söndag 25 december 2011

Over and out!!

Oh vad skönt, nu är julen över för denna gången. Jag vet att många inte tycker som jag. Att julen är en super duper mysig tillställning när man umgås med nära och kära. Visst är den det, men i min smak överhysterisk. Jag har alltid haft svårt för påtvingade traditioner. Är mycket mer för traditioner som man själv instiftar efter tycke och smak. Om jag nu ska umgås med nära och kära så gör jag helst det utan att behöva titta på tecknad film under en timme, eller behöver trycka i mig massor av mat bara för det ska så vara. Nu är det inte så illa utan jag hoppar på jultåget som alla andra, håller god min och hoppar sen av när det finns chans. Så tycker jag och många håller inte med, men jag vet att det faktiskt finns de som tycker som jag.

 En av de avgörande frågorna var om jag varit snäll i år och kvalat in till lite julklappar? Det hade jag!!
Givetvis hade Elliot varit snällast och fick flest, men så ska det absolut vara.

Sötaste tomten

Innan det stora åt racet satte igång var jag ute och tog en promenad i Åhus. Vilken kontrast från ifjol. Då var det massor av snö.


I år är det svårt att avgöra om bilden är från julafton eller midsommarafton. Tror temperaturmässigt det var ungefär samma +10 grader


Som vanligt hade vi ett supergott julbord, så gott att man efter det kände sig som en övergödd
flodhäst resten av kvällen.


Vi avslutade kvällen med att se Sällskapsresan. Det passade bra då vi ska se Stig Helmer story ikväll. Vi börjar lite smått med den, sen lite vin och avslutar med partaj på Magazinet. Tror detta blir en toppenkväll med massor av utslitna julfirare som vill festa loss............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar