Summa sidvisningar

tisdag 6 december 2011

Världens mest pinsamma morsa

Då var julbord nr 2 avklarat, snacka om att jag lärt mig något sedan förra. Jag åt på Kvarnen tillsammans med Nämnden och förvaltningen och jag tog bara lite av allt EN gång. Härligt för samvetet att fixa det.
Men oavsett om man inte åt så mycket så är det rätt plågsamt att sitta på ett möte i tre timmar och lyssna efter det. Tröttheten satt som en mössa.
Imorgonkväll ska vi baka årets pepparkakor hemma hos Gunnel, hon gör världens godaste deg. Jag hittade några pepparkaksformar som jag ska ta med.

När jag plockade fram dem tyckte Elliot att jag var världens mest pinsamma morsa. Jag fick lova att inte bjuda hans kompisar på dessa. Superbarnsligt enligt honom. Men som 46-årig kvinna tycker jag att de är skitkul

1 kommentar:

  1. de var ju häftiga synd jag inte hade dem i lördes då vårt bak gick av staplen.

    SvaraRadera