Summa sidvisningar

torsdag 15 december 2011

Helt slut

Jag är helt slut, vilken dag/kväll det blev. Startade 04,30 med uppstigning. Flyget till Stockholm. Lärarförbundets representantskap var samlat för att sparka igång avtalsrörelsen. Det blev många diskussioner och en viss inriktning börjar ta form.
18,00 satte jag mig på flyget hem, för att ta en taxi direkt till Antonskolan och Elliots klass som hade bjudit in föräldrarna för sång, lekar och annat skoj.
Som om inte detta skulle räcka så vid 20,45 blev jag invald i styrelsen till den Kulturskola som ska starta på Antonskolan. Jag är tacksam för att varje dag inte är som denna.
Imorgon ska jag vara ledig, som tur är. Då ska jag bl a börja fixa lite till lördagens julfest. NU ska jag ta ett glas vin, och förhoppningsvis inte somna förrän jag hamnar i sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar