Summa sidvisningar

tisdag 27 december 2011

Slut på frosseriet

Då var man tillbaka på jobbet igen en runda. Jag hade dock en nu "kollega" mitt emot mig idag. Fick bli så när vi samtidigt fick hemmet städat och fint, lovely.


Tittade jag ut på trafiken i stan så kunde man tro att man var ensam om att arbeta, fy fasen vad folk. Helt otroligt att bara ordet REA kommer upp så blir man som tosig och måste in till stan. Tyvärr måste jag erkänna att jag är likadan. Men jag tog ett race igår. Då var det jag och väldigt många från andra kulturer som hittat fram till billighetsgalgarna. Min iakttagelse var att vi har också olika shoppingkultur. Jag är lite mer vänta tills den framför aktar sig innan jag kollar, igår var det djungelns lag som gällde, ungefär.
Oj, hon håller i en galge, kanske något extra billigt som jag missat, MÅSTE FRAM!!!!!!!

Ikväll har jag definitivt avslutat julen genom att äta upp det sista av julmaten. Nu är det slut på frossandet för iår...och nästa år. Beach 2012 here I come

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar