Summa sidvisningar

fredag 30 december 2011

Revansch i sommar

Nu är det inte långt kvar på 2011, ska se om jag hinner med ett blogg bokslut imorgon. Efter det går man in i 2012, ett år jag tror blir toppen.
Igår kväll hade fyra härliga damer date på Åhus Bowling.




 Att bowla är en lek, men med min vinnarskalle (och även andras) så vill jag givevis gå segrande ur matchen. Tyvärr hade jag inte en chans. Jag tror minsann Cilla tränar som fasen under den tiden hon bor i Bangkok,. för hon var grym. Lyckades vi andra med en strike så kontrade hon med två på rad. Det är bara att säga GRATTIS. Men jag vill absolut ha en revansch när vi ses i sommar.


Efter matchen forsatte vi hem till Eva, åt och drack vidare. En kul kväll med härligt sällskap.


Ikväll forsätter jag festandet med kalas hemma hos Ida och Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar