Summa sidvisningar

fredag 4 maj 2012

Dagenefter

Jag känner mig lite "dagenefter" idag, vilken jä..la fest det var i går. Det stärker påståendet att, man kan ha roligt utan sprit. Det hjälper dock till med ett läckert lag handbollspelare och 5 000 hysteriskt hejande orangefärgade fans.
Kändes för övrigt gott med helg redan, gillar skarpt det här med tredagars vecka. Ska rösta på det parti som lovar det vid nästa val.
Idag har "golfresan" spikats. Den 14 september bär det iväg, men inga golfbagar här inte. Jag småler lite när jag läser att vi har Tee Time (tror det betyder att vi ska börja spela då), 16/09/2012 Pines 10.42    
   och 18/09/2012 Dunes 10.15. Pines och Dune är de två golfbanorna på området.
Nu kommer det ju inte hända att dessa tider kommer utnyttjas av oss. Säger som mitt ressällskap uttryckte det, -Vi ska bara samla intryck och se gräset växa.

Ikväll blir en lugn kväll, lite ishockey, lite mat och vin samt lite ny färg i håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar