Summa sidvisningar

måndag 21 maj 2012

Ute på vägarna

Måndag igen....blä. men idag har inte varit någon vanlig arbetsdag, vi har påbörjat vår husbilskampanj. Det innebär att vi under en vecka ska besöka en massa skolor runt om i Kristianstad. Vi ska informera, bjuda på fika, dela ut material och förhoppningsvis övertyga några lärare om att de är felorganiserade och istället ska välja det förbundet som har de största möjligheterna att påverka och har flest lärare anslutna, Lärarförbundet.
Det var lite pirrigt när bilen skulle hämtas vid middag. Jag har aldrig kört något så stort och efter att frågat var t ex handbromsen fanns och de tittat lite skeptiskt på mig kom nästa chock, ingen bakruta. I samma ögonblick bestämde jag mig för att jag kommer inte backa utan alltid parkera så jag slipper det.
Men har man gett sig i i leken....., och efter att tagit mig in till Domusparkeringen i denna ockuperade stad så kände jag mig riktigt varm i kläderna.
Ikväll ska jag nyttja grillen, sommaren är här!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar