Summa sidvisningar

måndag 14 maj 2012

Inte lika roligt

Måste erkänna att livet är "lite" roligare när man tuggar Nicorett. Men nu har jag mognat och insett att det är sjukt att hålla på med detta, helst med tanke på att dessa tuggummi är dyrare än cigaretter. Fast trots detta så saknar jag dem, det var inte alls lika kul att gå till jobbet i morse med ett Extra i munnen, och fika stunderna har inte varit samma njutning.

Som tröst vet jag att det finns någon som också har slutat med något idag och det hjälper lite att veta att man inte är ensam.

Om man bortser från min saknad av Nicorett så har denna måndag varit rätt okej. En runda ner till Åhus vid lunch och snabbfika hemma hos föräldrarna hann jag också med.

Visst är Sverige fantastiskt så här mitt i Maj?

När jag kom hem var jag skittrött, sambon blev lite orolig när han hittade mig sittande, sovande i soffan med datorn i knäet. Jag som skulle gjort så mycket ikväll, men det går bra att skjuta upp till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar