Summa sidvisningar

söndag 13 maj 2012

Taggad

Ibland går tiden för fort, som t ex denna helgen.
Jag vill börja med att tacka mitt älskade IFK för en fantastisk säsong och gratulera till SM silver. Efter att ha sett alla säsongens hemmamatcher så kändes det klart lite surt att inte se finalen på plats, men det gick bra ändå. Jag försökte göra vad jag kunde för att få icke handbollsintresserade Landskrona att bli lika engagerade som jag. Tror inte jag lyckades så bra. Nu tar vi sommaruppehåll från handbollen och ser med stor glädje fram emot nästa säsong
Vi hade en riktigt mysig lördag med fest på Roadriders

Jag kom på att jag inte vill bryta en kär tradition, att tatuera mig på MC klubbar. Vi bokade därför på kvällen, efter mat och match.
Nu är man för evigt taggad med älskade sonens namn, det känns bra.

Jörgen satte sina barnbarns namn på armen, det blev också snyggt.

Idag har man varit lite trött. Dock slapp jag gå upp med tuppen utan kunde ha en fridsam förmiddag. När Jörgen kom hem blev det en andra frukost i solen. Fasen vilken känsla det är att äta ute, riktig sommarkänsla
På hemvägen idag körde vi inom en av Jörgens kamrater, Dennis och hans fru Florence och lille son. Måste säga att de bodde rätt exotiskt.

????? Såg inte en groda.....

De hade fem helt gudomliga Rothweiler valpar, veckor gamla. man skulle lätt kunna ta med en hem. Jörgen tyckte inte det gjorde något om den kissade på honom...och det gjorde den.

Tiden går fort när man är lycklig, denna helgen har bara flugit förbi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar