Summa sidvisningar

torsdag 24 maj 2012

Inte bra

Imorse ringde klockan lite för tidigt. Jag som gillar att snooza minst en halvtimme innan jag går upp fick inse att det gick inte idag

Och jag har tvingats till ännu en dag inomhus fast solen varit på topp, inte bra.
Jag har varit i Malmö på något som kallas AFA-dag. Det låter kanske inte så upphetsande men det har varit helt okej.



Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska lägga upp kvällen. Det gäller att uppladdningen blir bra inför semifinalen. Jag tror jag ska börja med att fixa lite mat, därefter ta tag i mitt berg av stryktvätt. Sen tror jag att jag får ta en dusch och därefter är nog klockan ca 20,30 då sveper jag in mig i den Svenska flaggan, häller upp ett glas rött sen kör vi. HEJA LOREEN.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar