Summa sidvisningar

onsdag 23 maj 2012

Husbilsfantasten

Jag börjar känna mig riktigt hemma i vår husbil, inte ens att köra den är något problem längre.


Idag har den varit på turné i Åhus, Degeberga och Tollarp.

Måste säga att vi har väldigt tur med vädret. Hade inte varit det samma om det ösregnat, då hade vi fått sitta inne och spela kort som riktiga campare.

Kan inte sluta förundras över min stads förvandling. Det är inget beslut taget att det ska byggas något "Östra centrum". Men ändå jobbar man på som om allt var klart. Den här, flytta träd, bilen är faktiskt rätt fräck. Den ser ut som en ny wild attraktion på Liseberg.

Jag hoppas verkligen att man har någon plan B, om det nu inte skulle bli något Östra Centrum. Lite pinsamt är det väl att hyra in denna maskin igen för att i höst flytta tillbaka träden igen, lite som korna på sommarbete.

Idag när jag kom hem var det ett roligt brev som kommit, mitt Sommarkort. Nu ska det åkas. Har en känsla av att jag kommer utnyttja det rätt mycket under sommaren................



Ikväll blir det grillat och nypotatis på balkongen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar