Summa sidvisningar

måndag 7 maj 2012

Morgonen började bra, men inte som en vanlig måndag. Jag skulle först köra Elliot till sin två dagars prao på Värmebaronen. Jag tyckte det var minst lika spännande som honom
Värmebaronen lite grann från ovan
Efter det körde jag vidare till Husvagnsreserven, där jag skulle kolla på husbilen som vi ska hyra till kommande kampanj. För att därefter köra till Reklamfabriken. Besöken och uppgifterna klarades av med glans, fast jag måste erkänna att jag kände mig inte så bekväm bland husvagnarna och han smålog åt mina frågor.

Annars har dagen varit mycket lugn. Skönt för man är fortfarande lite tagen efter IFK bragden igår, För att fira köpte jag ett par skor. Visst är det en fantastisk förmåga jag har att alltid hitta en anledning till shopping.


När jag kom hem hade jag en son som tyckte att han haft BÄSTA PRAON och på ett strålande humör. Det enda irriterande med denna dagen är ungdjävlarna utan för min balkong som spelar fotboll lika mycket med munnen som med fötterna. Hade de bott på min gård hade det varit en sak men nu bor de på gården bredvid och jag tycker det kan ta sig över dit så fort som möjligt. Visst, lite gnällig kärring varning. Men fatta vilket liv de för....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar