Summa sidvisningar

söndag 6 maj 2012

Ett gott skratt förlänger livet

Vilken kväll det blev igår med Erotikgänget. I detta gäng finns då inga hämningar. Det är längesedan jag skrattade så mycket.
Ibland har vi med oss något spel att spela (när vi inte har med någon demonstrant) och igår hade jag inköpt "Sanning och konsekvens". Vi insåg rätt snabbt att det gått rätt många år sedan vi spelade det sist och att sanningarna och konsekvenserna är något annat idag. Vi fick därför införa regeln att man fick passa
Trots några passningar så blev det hysteriskt kul, man fick dock reda på vissa sanningar som man kanske inte ville veta. Och det gick iväg några "dirty" sms till vissa som man kanske kommer få äta upp.
Kvällens mest använda citat blev, -Men den var aldrig inne.

Idag är jag trots en hel del dricka riktigt pigg. Jag var och hämtade Elliot hemma hos Johannes där de haft fest med Teatergänget och han ser mer "bakis" ut än vad jag gör.
Nu är det bara fokus på sista semifinalen. För min del får jag se den hemma i soffan om jag ska kunna få till någon tvättning denna veckan. lite surt att inte kunna se den på Bånken men det går nog bra ändå. Matchstället åker fram och jag ska nog kunna skrika bra här också.
Oavsett ur det går så har IFK gjort en fantastisk insats...........men visst hade det varit kul med final!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar