Summa sidvisningar

tisdag 22 maj 2012

Inte klaga

Man ska inte klaga på detta underbara sommarväder, men jag vill inte sitta inne på styrelsemöte då utan var ute i solen.
Något man däremot kan klaga på är Skyways konkurs som jag väcktes till imorse, skit också. Det är trist för Kristianstad att inte ha något flyg hit och extra trist för mig som hade bokad biljett till Stockholm över dagen nästa onsdag.
Ett par samtal senare var det löst...det får bli tåg. Jag gillar tåg jättemycket men inte att åka 9 timmar över dagen.
Förhoppningsvis blir det inte fler Stockholmsresor innan hösten efter denna och då hoppas jag innerligt att något annat bolag tagit över flygtrafiken från Everöd.

Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv nu för jag hade en j..la energi när jag kom hem och putsade alla fönsterna.
Man ska inte putsa fönster när solen skiner har jag hört men jag fungerar så att jag måste göra saker när lusten faller på och idag gjorde den det, då kan inte lite solsken få förstöra det.
Ikväll ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på första semifinalen till lördagen stora grand finale i melodifestivalen.
Givetvis kommer schlagergänget träffas på lördag och ha en helkväll. På lördag blir det extra spännande då gänget utökas med en person som faktiskt kommer vara på plats IRL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar