Summa sidvisningar

måndag 4 mars 2013

Aj Aj

När klockan ringde imorse var jag helt död. Jag vet att man ska använda helgerna till att vila upp sig, men hur kul är det. Helst nu när man börjar få vårkänslor, inte fasen vill man vila då.
Idag gjorde jag ett stort misstag. Tog på mina nya boots och tänkte inte på att jag skulle traska stan runt på olika ärende och möte. Den skoskav jag nu jobbat fram kommer säkert ta en vecka att läka. Men vill man va fin får man lida pin, visst heter det så.

På ett av mina möten idag tyckte jag att man hittat en rätt bra feeling, bara vinet eller något annat gott som fattades. Tyvärr blev det bara kaffe till, eller så var det kanske tur.

Måndag betyder ofta tvättdag för mig, så även idag. Men ikväll kryddar man den med handboll. Koden är köpt så kör nu hårt IFK mot Lugi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar