Summa sidvisningar

söndag 24 mars 2013

Spännande!

När man bara längtar till sol och värme, trött på vad allt som har med kyla att göra, då är man tacksam för sina vänner. Jag har också blivit medveten om hur olika vi människor beter oss när det är så här. Vissa isolerar sig, andra blir deppade och sen finns det vissa, som jag som blir grymt rastlösa. Jag är övertygad om att jag skulle kunna dö av rastlöshet vissa dagar.
Igår skulle kunna blivit en sådan dag, med det redade till sig tillslut.
Nu sitter jag här nyss hemkommen från matchen mellan IFK och Alingsås och inser att helgen blev med spännande än jag nästan pallar med (när det gäller handboll).
24-23 blev resultatet och avgörandet kom i slutsekunderna. Störtskön seger, men det kommer behövas mycket bättre spel om man ska nå fram till final. På torsdag spel i Alingsås, sen på söndag i Arenan. Då får man nog ta något lugnande eller stärkande innan.
Igår blev också en riktigt kul kväll. Sonen levererades på sitt håll och jag kom på fest hemma hos Pidde. Härligt gäng och med en trubadur som underhåller kan det inte bli fel.

Har varit piggare än när jag vaknade i morse för att hämta sonen till konfaträff. Det berodde på avsaknad av sömn mer än på drickat.
Nu ska jag snart packa för morgondagen. Då tar jag min styrelse med mig för tvådagars styrelseinternat. Det blir mycket jobb men vi ska även hinna med lite kuligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar