Summa sidvisningar

söndag 3 mars 2013

Längtar!

Nu längtar jag jättemycket efter min nya säng. Hoppas verkligen att jag nu går in i sista veckan som "campare". Idag var jag och Agneta på Ikea en runda för att köpa lite piff till sängen när den kommer.
Igår var det en röjardag i Åhus. Jag röjde dock inte så mycket utan min bror och svägerska låg i mest.
Det kändes verkligen exotiskt igår när vi satt och fikade där. Då plötsligt kom dessa små rådjur gående.
Inte en...
Inte två....
 Utan tre...
Nog tur att min vän "jägaren" inte var med, då hade kanske bössan åkt fram och vi fått se en Runar.
Igår kväll var det Mello hemma hos Agneta i Åsum. Som vanligt god mat och trevligt sällskap. Någon vinst blev det naturligtvis inte.



Sen måste jag också säga ett JÄTTEGRATTIS till Johan Olsson, vilken killle!!!!
Gissa om det känns bra för mig som Svensk inför Holmenkollen att vi fick detta guldet.
Nu ska vi snart gå upp till Gunda, där blir det hennes goda fläskfilé tillsammans med bror och svägerska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar