Summa sidvisningar

tisdag 26 mars 2013

Det har varit kul men tufft

Åter hemma igen efter mitt första eldprov som ordförande. Det har varit kul men tufft. Kan mycket bero på att jag fortfarande har kvar alla mina gamla uppdrag som fixare, ekonomiansvarig, utbildningsanvarig och lite till. Men med detta glada gäng som den nya styrelsen visade sig vara ska det nog gå vägen, och när allt hunnit "sätta" sig tror jag att det kan bli hur bra som helst.
 
Nu har vi inte bara ägnat oss åt arbete, vi har hunnit ha roligt också. Det är en del i mitt ordförandeuppdrag som jag ser som ytterst viktigt. Att ha arbetsglädje och få ett sammansvetsat gäng.
Därför blev det några runder med båten igår kväll.
 
 
Vi åt en fantastiskt god fisk och skaldjursbuffé. När båten var iland för fjärde gången gick vi av och jag tillsammans med några tappra själar avslutade på puben mittemot hotellet.
Hela dagen idag har vi ägnat åt styrelsemöte. En hel del förändringar och mycket jobb för mig de närmaste dagarna blev resultatet.

Påsken närmar sig och jag tror jag får ta tag i det imorgon. En välbehövlig ledighet som vekar bli hur kul som helst.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar