Summa sidvisningar

torsdag 21 mars 2013

Good day!!!

Åhh vad härligt. Min nya säng har kommit. Plötsligt är alla veckor på luftmadrass glömda. Gissa om det ska bli skönt ikväll och lägga sig.
 

Det har varit en bra dag idag, fått en hel del gjort och det känns som om jag äntligen kommit ut ur ett vacuum som jag levt i några veckor, befriande.
Har bl a fixat med inlämning av styckning av tomten i Åhus. Så känner ni någon som är intresserad av ca 1100 kvm tomt, ca 300 meter från stranden i Äspet så hojta till.
Det har också i veckan blivit bokat en höstresa till Mallorca och Magaluf. Känner mig lite som 16 år på nytt, men det ska bli såååååå kul, livet blir ju inte roligare än man gör det.

En annan glädjande sak är att IFK är i kvartsfinal och vi har minst två härliga matcher i arenan till (tror givetvis på fler, då semifinalmatcher). Min käre broder med familj som annars är fotbolls och golf tokiga ska äntligen också få se på RIKTIG sport, fick tag i biljetter till dem den 31/3.

Efter detta kan jag gott skriva GOOD DAY!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar