Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2013

Kanske sista

Då har man kanske varit och tittat på IFK för sista gången denna säsongen. Det var stolpe ut idag. Nu har Alingsås semifinalen som i en liten ask. Men under har ju skett förr så man vet aldrig.
Extra roligt var det idag när brorsan med familj var med. Och få med Elliot på handboll, det är stort.


Annars har jag varit lite sleten idag, inte så mycket p g a drickan utan snarare lite för lite sömn. Vi hade en kanonkul kväll igår på Willandsgården. Längesedan jag dansade så mycket. Jag är ju inte precis känd för att vara Travolta.

Det var ju typiskt att man samma kväll skulle sätta fram klockan. Att sen Elliot skulle till kyrkan och jag snurrade till det gör att jag är såååå tacksam för att jag är ledig imorgon också.
Ikväll har hela gänget varit uppe hos farmor/mormor och ätit pizza. Det satt riktigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar